Groeiende school

Op dit moment  twee kleutergroepen, een groep 3, een groep 4, een groep 5 en een groep 6

Wat brengt de toekomst

Inmiddels bestaat de school uit twee kleutergroepen, waar jongste en oudste kleuters gemengd in de groepen zitten, een groep 3, een groep 4, een groep 5 en groep 6. In het schooljaar 2024/2025 zijn we dan een volwaardige school, met de groepen 1 tot en met 8 in één pand. De school kent dan twee kleutergroepen en elke groep daarboven enkel. De groepsgrootte zal rond de 28 leerlingen liggen, in de kleutergroepen aan het einde van elk schooljaar iets daarboven.

Black-crown-cruquiusschool.png

Gerenoveerde school

Onze school is gehuisvest in een prachtig pand aan de Leidsevaart. Het is al jaren een school. Om in de toekomst een veilige plek te kunnen bieden aan al onze groepen was renovatie nodig. In 2019 is de hele school grondig gerenoveerd en uitgebreid met één lokaal.

Alle lokalen hebben nieuwe hardhouten kozijnen met dubbel glas gekregen en een nieuw verwarmings- en ontluchtingssysteem, verborgen onder de nieuwe plafonds. Overal zijn nieuwe vloeren gelegd. Alle lokalen zijn extra geïsoleerd en opnieuw geschilderd, voorzien van linoleum en zonweringen. Er is een extra lokaal gebouwd, evenals een documentatieruimte en extra ruimte voor de buitenschoolse opvang. Twee kleedruimtes en een renovatie van de inpandige gymzaal maken het gebouw  tot een moderne school, die ruimte biedt aan 8 groepen. De buitengevel is in ere hersteld en gerenoveerd.

Op 11 mei 2020 zijn wij terug gekeerd in een volledig gerenoveerd pand aan de rand van het centrum van Haarlem, gelegen aan de Leidsevaart en met zicht op de Koepelkathedraal en de Stadsschouwburg.